Opleiding tot professional

Kindercoach Tilburg

Kinderen worden geboren als kleine, gezonde wezentjes. Naarmate ze opgroeien, ontwikkelen ze zich op vele niveaus. Naarmate hun lichamelijke groei toeneemt, groeit ook hun afhankelijkheid van de vaardigheden van volwassenen om zich te vermaken, te leren, nieuwe ideeën te ontwikkelen, te begrijpen, dagelijkse activiteiten uit te voeren en zich in het dagelijks leven staande te houden. In verschillende stadia zijn kinderen in opleiding om onafhankelijk en vaardig te worden. Een opleiding om bepaalde vaardigheden te verwerven die op volwassen leeftijd zeer nuttig kunnen zijn. Meestal een opleiding om zich in een professionele omgeving te bekwamen. De verhoogde lichamelijke activiteit en energie worden allemaal verwacht door de uitbreiding. Er zijn problemen als gevolg van het falen van de ouders om de behoeften van het kind te herkennen en erop te reageren. Maryann, een 35-jarige cliënte was wanhopig en werd een heel aardig persoon genoemd. Toch voelde ze zich verloren en had ze geen idee welke richting ze uit moest. Ze had ook geen idee wat ze haar moest leren om te leren autorijden. Ze kwam een week na haar scheiding bij ons. “Ik weet niet hoe ik mijn scheiding goed moet verwoorden.” Maryann kwam uit een lange lijn van emotioneel gestoorde mensen en ze wist alles over disfunctioneren. Ze kende haar emotionele patroon; haar reacties, haar driftbuien, haar lage stemmingen. Maryann had 20 jaar als secretaresse en kindermeisje gewerkt voor haar doodsp257 ouders. Op 25-jarige leeftijd kon ze de uitdagingen die haar ouders hadden herkennen en langzaamaan paste ze zich aan om uit de juiste banen te stappen. De kans om te werken op het gebied waarvan ze hield, was de kans om haar volwassen schuld af te betalen en te leren ondernemer te zijn.

In onze sessie sprak Maryann over haar ouders en haar dos en wonts. Ze sprak over hoe ze positief was over hun voordelen en wat ze haar hadden gegeven. Onze coaching Quick Coaching Trainer voor de kinderen omvatte gezinstherapie. Ze was verbaasd te merken dat het resultaat van haar therapie veel beter was en minder emotioneel. Ze begon te begrijpen dat elke ouder bepaalde sterke punten had en bepaalde behoeften die het kind kon doorbreken om het probleem op te lossen. De beslissing om de ouders als een team in huis te nemen, verergert het probleem in vergelijking met de beslissing om de ouders te gebruiken om het probleem op te lossen.

Maryann zei dat ze onrealistisch was geweest en gedreven door verwachtingen van haar ouders. De opleiding van de kinderen was een therapie op zich. blij Paula aardde Maryann ondanks de zekerheid van haar nieuwe loon. Maryann zei dat ze Paula en haar man vergaf. Ze vergaf hen voor hun gedrag. Ze vergaf zichzelf voor haar gedrag. Hoe pijnlijk het ook is, het was de juiste beslissing.

Alle kinderen waren blij dat ze weer vrienden hadden om te komen leren, deze keer samen met volwassenen. Maryann had nu het voordeel van een budget en kon een deel van het schoolgeld van de kinderen betalen. Maryann, de nieuwe leerkracht leerde assertiever te zijn en grenzen te stellen, na te denken voor ze sprak, wat moest worden opgemerkt, en te vertragen, om beter te kijken naar het resultaat van haar interacties. Maryann begon haar dag met de houding van zelfzorg.

Lees meer:
Jongerencoach
Jeugdcoach

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *